Christian's Beach Is Now Closed

Please visit The Seashore of Remembrance if you would like to place an order for an artwork.

Thursday, January 15, 2009

Yoan Millaire


Mon fils,
Yoan Millaire

né le 27 juillet 2008 et décédé le 28 juillet 2008.
Québec, Canada

Merci tout plein mon bel amour pour les deux plus belles heures de mon existence.
Je t'aime gros comme l'Univers.
Maman xxx

4 Send Your Love Here:

Anonymous said...

Reading your beautiful words in french make your thoughts to your son read like a sweet song. Ma famille est le Canadien français. J'habite en New Hampshire. Je parle et ecris seulement un peu, mais j'aime la langue. Je dirai une prière spéciale pour votre fils précieux

~Monique

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hi Monique

Thank you very much for your words and your prayer, i'm really touch :o)

Do you have a precious little angel with his or her name written in the sand ?

Merci beaucoup Monique, vous êtes mon rayon de soleil aujourd'hui et vous me faites un bien immense.

Passez une bonne journée.

Take care of you :o)

Véronique xx

Anonymous said...

Vous êtes bienvenu, Veronique!

My beloved baby boy, Sebastian Daniel, has his name here. I also have two angels that I lost early in my pregnancies before him, but I have not had their names written yet.

I have been blessed with three healthy babies to watch grow here on earth since Sebastian's birth...there is always, always, hope.

mbamford@daystarinc.com