Christian's Beach Is Now Closed

Please visit The Seashore of Remembrance if you would like to place an order for an artwork.

Wednesday, January 21, 2009

Ben Graulus


Ben Graulus

was born sleeping November 15th 2008

in Genk, Belgium.


You left your mark,

In many a heart.

So tiny and beautiful,

Absolutely perfect,

But just too beautiful for this world…

Far too beautiful…

We will miss you forever

(Daddy and Mommy)

1 Send Your Love Here:

Anonymous said...

VOETSTAPPEN IN HET ZAND

Ik droomde eens en zie,
Ik liep aan 't strand bij lage tij
Ik was daar niet alleen,
want ook de Heer liep aan mijn zij.
We liepen samen het leven door
en lieten in 't zand
een spoor van stappen, twee aan twee.
De Heer liep aan mijn hand.
Ik stopte en keek achter mij
en zag mijn levensloop,
in tijden van geluk en vreugd
van diepe smart en hoop.
Maar als ik goed het spoor bekeek,
zag ik langs heel de baan
daar waar het juist het moeilijkst was
maar één paar stappen staan
Ik zei toen: 'Heer, waarom dan toch?!!
Juist toen ik U nodig had
Juist toen ik zelf geen uitkomst zag,
op het zwaarste deel van mijn pad
De Heer keek mij vol liefde aan
en antwoordde op mijn vragen:
Mijn lieve kind, toen het moeilijk was,
toen heb ik je gedragen

(Pépe)