Christian's Beach Is Now Closed

Please visit The Seashore of Remembrance if you would like to place an order for an artwork.

Sunday, November 27, 2011

Alexander Ethan


Alexander Ethan
Born 18 June 2011
Passed away 19 June 2011

Sydney, Australia

So small, so delicate, so ours and with a tremendous spirit.
Out of love you were born
and out of love we had to let you go.
You will be in our hearts forever.

Voor een dag van morgen
(Hans Andreus)

Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.

Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven dat
alleen maar een mens alleen maar een kind,
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou.

Alexander, our beautiful boy,
we miss you every second of every minute of every day.

Mum and Dad

0 Send Your Love Here: